Lidmaatschap

Wil jij lid worden van Sportclub Markelo of wilt u iemand aanmelden? Ga daarvoor naar het aanmeldingsformulier. Dat vindt u hier.

De contributie voor een lidmaatschap bij Sportclub Markelo verschilt per leeftijdscategorie.

Spelende leden - seizoen 2023-2024:

Senioren € 190,00
Vrijdagavondvoetbal € 80,00
Junioren (O15 t/m O19) € 120,00
Pupillen (O7 t/m O13) € 100,00
Mini's  (4-tegen-4) € 50,00
Rakkertjes gratis

Niet-spelende leden:

Niet-spelend lid € 60,00
Donateurs € 17,50 (per paar € 27,50)

Betaling
Betaling geschiedt bij voorkeur via automatisch incasso in oktober. Bij betaling via acceptgiro worden € 5 administratiekosten in rekening gebracht.  Het bankrekeningnummer van Sportclub Markelo is NL 14 RABO 03407 50 715.

Gezinskorting
Voor gezinnen met 4 of meer leden bij Sportclub Markelo geldt een gezinskorting. Voor de jongste leden wordt vanaf de 4e persoon een korting van 50% toegepast. Deze regeling geldt niet voor donateurs.

Jeugdfonds Sport & Cultuur Overijssel
Dit fonds betaalt de contributie voor kinderen en jongeren uit gezinnen waar te weinig geld is voor sportbeoefening of creatieve les.
Ouders kunnen zelf geen aanvraag doen. Aanvragen voor een bijdrage worden gedaan door een intermediair: bijvoorbeeld een leerkracht, buurtsportcoach, sociaal wijkteam of schuldhulpverlener.

Mutaties
Mutaties kunnen uitsluitend schriftelijk worden doorgegeven door gebruik te maken van het online formulier Wijzigen/beëindigen lidmaatschap op deze website danwel per e-mail aan [email protected] of per post naar Scheppel 11, 7475 GC Markelo.
Vergeet niet om wijzigingen van adres bij verhuizing, e-mailadres en bankrekeningnummer voor automatische incasso door te geven.