Univé Soccerhal

Sportclub Markelo heeft een "verborgen parel" op de accommodatie. De Univé Soccerhal. Een prachtige indoor voetbalhal met kuntsgrasveld waar eigen leden, maar ook clubs uit de omgeving gebruik van kunnen maken. De Soccerhal is zowel geschikt voor jeugd als senioren.

Regen of sneeuw? De Soccerhal biedt altijd een oplossing

De Soccerhal is het hele jaar te huren, maar is vooral populair van oktober t/m maart. Bijvoorbeeld als bij clubs de buitenvelden zijn afgelast of als de weersomstandigheden (te) slecht zijn om buiten te trainen. Maar ook in het najaar en voorjaar is het gewoon erg leuk om een potje te voetballen in onze Univé Soccerhal. Een hal waar Sportclub Markelo heel trots op is, zeker omdat die door de eigen vrijwilligers is ontworpen en gebouwd!

Een uurtje huren?

Wil je met je team de hal een uurtje huren? Of wil je wat langer in de hal verblijven? Alles is mogelijk. We adviseren in de wintermaanden wel vroegtijdig te reserveren, want de hal is populair. Uiteraard bestaat de mogelijkheid om na afloop te douchen.

3-voor-2 Jubileumactie
De Univé Soccerhal bestaat 5 jaar. En dat vieren we met de "3-voor-2 Jubileumactie".  Dit betekent dat een voetbalvereniging voor drie uur kan huren en slechts voor 2 uren betaalt. Je mag de uren achter elkaar plannen, maar je mag ze ook spreiden over verschillende dagen. Voorwaarde is wel dat de 3 uren in één keer geboekt worden. Vraag bij Marjolein naar de mogelijkheden.

Wat zijn de kosten?
De kosten voor andere clubs zijn €45,00 per uur. Wanneer je als club 3 uren in één keer afneemt (de uren mogen op verschillende dagen zijn) dan betaal je voor 2 uren (3-voor-2 Jubileumactie). Vraag erna bij ons contactpersoon Marjolein van de Soccerhal.
Betaling verloopt via iDeal. Ook is het mogelijk om via de pin te betalen in de kantine van Sportclub Markelo. Contant betalen is helaas niet mogelijk.  Overigens kun je als team voor of na het gebruik van de Univé Soccerhal nog gezellig gebruik maken van onze kantine.

Speciale arrangementen

De Univé Soccerhal heeft ook speciale arrangementen voor bijvoorbeeld verjaardagsfeestjes van kinderen of voor toernooitjes. Vraag naar de mogelijkheden.

De Univé Soccerhal is te vinden op het sportpark van Sportclub Markelo, Endemansdijk 2a in Markelo.

Een verborgen parel

Je bent vast wel eens op het sportcomplex van Sportclub Markelo geweest. Maar heb je de Soccerhal van binnen al wel eens gezien? Voor de meeste bezoekers is het antwoord "nee". Daarom noemen wij de Soccerhal onze "verborgen parel". De volgende keer dat je op ons complex bent, moet je zeker even een kijkje nemen. Loop door de gang tussen de kleedkamers door. Achterin is een deur die je leidt naar de Univé Soccerhal. Neem een kijkje en misschien is hier voetballen ook een keer wat voor jouw team!

Meer weten?
Voor meer vragen of informatie kunt u contact opnemen met de beheerder van de Univé Soccerhal, Marjolein Mooijman. Zij is te bereiken via 06-27 23 32 05.

De voordelen van de Univé Soccerhal op het complex van Sportclub Markelo

• Ideale oplossing bij slechte weersomstandigheden
  • Door de boarding rondom ontstaat een razendsnel voetbalspel
  • Hoogwaardig kunstgras voor minder blessures en meer voetbalplezier
  • Geschikt voor jeugd- en seniorenteams
  • Ook te gebruiken door andere voetbalverenigingen uit de regio
  • Mogelijkheid om uurtje te huren, maar ook meerdere uren achter elkaar
  • Na die tijd mogelijkheid om in de kantine gezellig een drankje samen te doen
  • Speciale arrrangementen mogelijk

Sportclub Markelo rekent een tarief van €45,00 per uur. Leden van de vereniging krijgen 50 % korting op het totale bedrag.