Aanmeldformulier lidmaatschap

Voor automatische afschrijving contributie (bij invulling gaat ondergetekende akkoord met de automatische afschrijving van de contributie). De vereniging heeft een sterke voorkeur voor automatische incasso. Bij andere betaalmethoden wordt € 5,- extra onkosten in rekening gebracht.
Vragen over de legitimatie hebben alleen betrekking op personen van 16 jaar en ouder.
Het privacyniveau bepaalt of je naam en evt. foto zichtbaar is op de voetbal.nl app van de KNVB. De mogelijke instellingen zijn:
- afgeschermd: naam en foto niet zichtbaar;
- beperkt: naam wel zichtbaar, foto niet;
- normaal: naam en foto beide zichtbaar.

Sportclub Markelo beveelt aan om het privacyniveau op normaal of beperkt te zetten, daarmee kan gebruik worden gemaakt van de statistiekopties in de app.
Ben je in de afgelopen jaren lid geweest van (een) andere voetbalclub(s)? Zo ja, welke? Vermeld in dat geval, voor zover bekend, ook je relatiecode:
Voor spelende leden vanaf 11 jaar is een spelerspas vereist. Daarvoor is een gezichtsfoto nodig waarop je goed herkenbaar staat afgebeeld. Je kunt een digitale foto hier uploaden
Kies bestandWijzigVerwijder
Sportclub Markelo is een vereniging die grotendeels afhankelijk is van de inzet van vrijwilligers die het mogelijk maken om de voetbalsport te kunnen beoefenen.
Leider, trainer, scheidsrechter, barmedewerker zijn de meest in het oog springende taken maar ook wat meer op de achtergrond zijn veel mensen nodig die periodiek of incidenteel hun bijdrage leveren aan de vereniging. Op welke manier kun jij of je familieleden een bijdrage leveren? Vul hieronder de contactgegevens en de gebieden waarop je inzetbaar wilt zijn in.
Wij doen er alles aan om je privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens.

Ondergetekende geeft aan alle vragen naar waarheid te hebben ingevuld. Hij/zij gaat akkoord dat Sportclub Markelo de contributie incasseert van het opgegeven IBAN-rekeningnummer. Afschrijving van de contributie gebeurt in november.

* = verplicht