Geslaagde forumavond met Theo Janssen in de kantine

20 mei 2023 9:00

Frank Bussink

Theo Janssen en journalist Eddy van der Ley verzorgden vrijdagavond een gezellige forumavond in de kantine van Sportclub Markelo. Op uitnodiging van De Vrienden van Sportclub Markelo kwamen Janssen en Van der Ley naar Markelo.

Ex-voetballer Janssen, die in 2010 nog landskampioen werd met FC Twente, vertelde in geuren en kleuren over zijn carrière als voetballer. Over zijn tijd bij FC Twente, over een aanvaring met Louis van Gaal in zijn jeugd en het analist zijn op tv.

Maar ook over zijn werk als assistent-trainer van Vitesse. Of hij die functie ooit bij FC Twente zou willen invullen? “Ik denk dat ik daar wel pas, ja”, was het antwoord van Janssen. “Ik ken de club, heb een goede band met de supporters, dus waarom niet?”

Zoals gebruikelijk werd er ook weer een quiz gespeeld, met dit keer vragen over de carrière van Janssen. Uiteindelijk wist Rene Eertink de quiz te winnen.

Al met al een gezellige avond waarbij voldoende lachsalvo’s door te kantine vlogen.

WhatsApp_Image_2023-05-19_at_22.12.49.jpeg

WhatsApp_Image_2023-05-19_at_22.12.49-2.jpeg