Voorlopig geen trainingen en wedstrijden

12 augustus 2020 14:00

Bestuur

Het coronavirus is helaas bezig aan een opleving in Nederland. Verschillende leden van Sportclub Markelo zijn op vakantie geweest op locaties waar coronabesmettingen zijn vastgesteld. Uit voorzorg schrappen wij alle trainingen en wedstrijden.

Omdat deze leden ook broertjes en/of zusjes en andere gezinsleden hebben die bij Sportclub Markelo voetballen, en wij absoluut geen risico willen nemen, hebben we moeten besluiten de voetbalactiviteiten tot en met het komende weekend te annuleren. Dus dat betekent geen trainingen en geen wedstrijden. De gezondheid van onze leden, maar ook zeker die van onze tegenstanders, gaat boven álles.

Als het bestuur van Sportclub Markelo het weer verantwoord acht trainingen en wedstrijden te faciliteren, dan worden de leden hierover geïnformeerd.

Ook het ophalen van de kledingtassen en sleutels voor de ballenhokken en kleedkamers schuiven we naar een latere datum. Als hierover meer duidelijk is, horen de leiders en trainers dat uiteraard.

Tot slot: we willen iedereen die op vakantie is geweest in 'oranje' gebied vragen een coronatest te doen. Ook als je geen klachten hebt.

Houd je aan de coronaregels:

• Heb je corona-achtige klachten? Dan blijft je thuis en laat je je testen;
  • Ontsmet je handen als je sportpark bezoekt en ontsmet opnieuw bij het verlaten;
  • Houd buiten het veld 1,5 meter afstand van elkaar.