Geen bestaan zonder sponsoren

Net zoals heel veel voetbalverenigingen kan Sportclub Markelo niet bestaan zonder sponsoren. Of dat nu gaat om bedrijven die shirtsponsor zijn of ondernemers die adverteren in het Sportclub Markelo Magazine. Zonder sponsoring, in welke vorm dan ook, heeft Sportclub Markelo geen bestaansrecht.

Binnen Sportclub Markelo zijn er een aantal mogelijkheden om uw bedrijfsnaam te promoten. Natuurlijk is er de klassieke shirtsponsoring of het reclamebord langs de lijn. Maar een advertentie op de website behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden.

Op deze pagina vindt u een overzicht van de mogelijkheden voor u als ondernemer. Mocht u vragen hebben, neemt u dan contact op met de sponsorcommissie van onze vereniging.

Uw bedrijf, ons veld

Langs het hoofdveld van ons sportcomplex aan de Endemansdijk heeft u als ondernemer de mogelijkheid om te adverteren met een reclamebord of reclamevlag. Op dit moment gingen zo’n 150 ondernemers u voor. De kosten voor de fabricage van het bord en/of vlag zijn voor de ondernemer, die eigenaar van het bord en/of vlag blijft.

• De kosten voor het reclamebord: jaarlijkse bijdrage van €110,-
  • De kosten voor de reclamevlag: jaarlijkse bijdrage van €50,-

Voor het fabriceren van de reclameborden in de juiste maatvoering kunt u onder andere terecht bij FourLeft Reclame & Sign, AAA Reclame en E-Design & Styling.

Uw naam, ons shirt

Deze klassieke vorm van sponsoring deed in de jaren negentig zijn intrede bij Sportclub Markelo. Momenteel zijn er meer dan 25 teams die in het tenue van Sportclub Markelo spelen. Het is mogelijk om uw bedrijfsnaam aan een team van onze vereniging te binden. Het gaat dan om een termijn van 5 jaar. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om onze gehele F- of E-afdeling te sponsoren.

Als ondernemer heeft u de mogelijkheid om zowel jeugd- als seniorenteams te sponsoren:

• Tenuesponsor (11-tal) €550,- (of 4 x €150,-)*
  • Tenuesponsor ( 7-tal) €350,- (of 4 x €100,-)*
  • F- of E-afdeling in overleg met Sponsorcommissie
*(totaalbedrag per 5 jaar)

Uw advertentie, onze media
Sportclub Markelo Magazine

Het Sportclub Markelo Magazine verschijnt één keer per seizoen en wordt in een oplage van 3000 stuks in kleur en op A4-formaat gedrukt. Het magazine wordt huis-aan-huis verspreid in Markelo.

De kosten voor de advertenties (genoemde bedragen zijn per seizoen)

• 1 pagina: €150,-
  • 1/2 pagina: €100,-